Wakacje w pełni, zatem czas na atrakcje dla najmłodszych! Bohaterowie Czyściochowa zapraszają dzieci i ich rodziców na bezpłatne pikniki, które Rossmann organizuje w miastach i miasteczkach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Wakacje w pełni, zatem czas na atrakcje dla najmłodszych! Bohaterowie Czyściochowa zapraszają dzieci i ich rodziców na bezpłatne pikniki, które Rossmann organizuje w miastach i miasteczkach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
DIX KOSTKA – 3D kulki do WC firmy Gold Drop, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
W lipcu ruszyła kampania dziecięcej marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham”. Skupia się ona na kosmetycznej części portfolio, eksponując jej walory – pielęgnację od pierwszych dni życia, hypoalergiczność, wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Najprościej osiągnąć pożądany efekt – sprzątając regularnie. Dotyczy to zarówno toalety, jak i pozostałych miejsc w domu. Nie bez znaczenia jest także wybór odpowiednich środków czyszczących i odświeżających. Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Branża kosmetyczna przygotowuje się do zmiany unijnych przepisów dotyczących alergenów w kosmetykach. Nowelizacja unijnego rozporządzenia wchodzi w życie już 16 sierpnia br. i jest odpowiedzią na pojawiające się coraz częściej uczulenia, zwłaszcza na składniki kompozycji zapachowych - podaje Prawo.pl. Czytaj więcej »
1 sierpnia 2023 Velvet CARE świętuje jubileusz 10-lecia i podsumowuje dekadę swojej działalności. W tym czasie spółka stale stawiała na rozwój zarówno mocy produkcyjnych, jak i skali dystrybucji w Polsce i zagranicą, udoskonalała oferowane produkty, wdrożyła strategię zrównoważonego rozwoju, a efektem tych działań jest szacowany na koniec 2023 roku prawie 6-krotny wzrost... Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
W tym roku Sephora po raz pierwszy dołącza do grona partnerów Fest Festival. Na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie szykuje strefę pełną atrakcji, z których wszyscy uczestnicy festiwalu korzystać będą mogli przez 4 dni wydarzenia – od 9 do 12 sierpnia. Sprawdź szczegóły już dziś! Czytaj więcej »
Płyny, kapsułki, proszki, żele do prania, a także środki do płukania czy odplamiacze, wybielacze i chusteczki zapobiegające farbowaniu – oferta środków do prania jest szeroka. Producenci oferują dużo więcej niż skuteczność produktu, rynek rozwija się w oparciu o innowacyjne formuły, piękne i długo utrzymujące się zapachy oraz ekologiczne i bezpieczne opakowania. Czytaj więcej »
12 czerwca 2023 w Centrum Bankowo Finansowym w Warszawie odbył się pokaz mody, na którym Maciej Zień i marka Perwoll pokazali, że można ubierać się modnie i dbać o środowisko. Wydarzenie uświetniła obecność gwiazd polskiego show-biznesu, które od lat wspierają projektanta. Czytaj więcej »
Bobini – kosmetyczna marka dziecięca – zyskała kolejne narzędzie wsparcia w postaci nowej strony internetowej. Czytelny układ i łatwa nawigacja, angażujące dla konsumenta treści, szerokie informacje o marce i produktach oraz dostępność dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych – to tylko kilka zalet wartych wymienienia. W trosce o komfort użytkowania przez osoby niedowidzące... Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Seria składa się z pięciu produktów gruboziarnistych oraz pięciu drobnoziarnistych. Czytaj więcej »
BLEPHASOL to dobrze tolerowany płyn micelarny do codziennej pielęgnacji i oczyszczania wrażliwych okolic oczu: rzęs, powiek i ich brzegów. Działa kojąco i odświeżająco. Czytaj więcej »
Pójdzie gładko – z nowym kremem do depilacji ciała dla mężczyzn Power Men Czytaj więcej »
Rynek środków czystości rozwija się w oparciu o trendy i potrzeby konsumentów, które związane są ze zrównoważonym rozwojem i minimalizowaniem negatywnego wpływu na środowisko. W trosce o planetę i odpowiadając na potrzeby współczesnego konsumenta SIDOLUX wprowadza linię ECO, która posiada europejski certyfikat ECOLABEL. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży DIX KOSTKA – 3D kulki do WC, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
Ciężki do usunięcia kamień w toalecie? Rdzawe zacieki poniżej poziomu wody? Nowość od marki Kret – Aktywna piana Proszek do WC Antykamień – to profesjonalny booster odkamieniania, który rozwiąże te problemy. Czytaj więcej »
Kolastyna od wielu lat jest marką nr 1 w Polsce* w kategorii Pielęgnacji Słonecznej. Reprezentuje ponad 29-letnie doświadczenie w ochronie przed UVA, UVB, VL i IR. Czytaj więcej »
Luksja hipoalergiczny żel pod prysznic doskonale sprawdzi się w codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej. Jego delikatna formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz pielęgnujące składniki aktywne: łagodzący ekstrakt z nagietka, kojący olej z nasion konopi oraz nawilżający Hydracare Complex. Żel delikatnie oczyszcza skórę, zapewnia... Czytaj więcej »
Sezon letni rządzi się swoimi prawami na wielu płaszczyznach. Między innymi jeśli chodzi o zawartość apteczki czy kosmetyczki. Zatem co mieści się w letnim „must have”? Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Seria składa się z pięciu produktów gruboziarnistych oraz pięciu drobnoziarnistych. W linii drobnoziarnistej znajdziemy dwa peelingi z balsamem (wygładzająco – odżywcze), a także trzy peelingi o... Czytaj więcej »
Owocowe żele i balsamy do ciała Czytaj więcej »
Nawilża oraz wygładza skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Jego przyjemnie chłodząca formuła oparta na limonce oraz mięcie wodnej przynosi ukojenie zwłaszcza w upalne dni. Sorbet odświeżająco-chłodzący do stóp i nóg firmy Gewohl zapewni im nie tylko doskonały wygląd, ale także upragnione odczucie orzeźwienia. Czytaj więcej »
Linia Bobini Family powstała z myślą o wspólnym praniu dla całej rodziny i tworzą ją: Czytaj więcej »
Od kwietnia można obserwować w telewizji i digitalu nową kampanię firmy Henkel dla marki Persil – Persil Deep Clean – Czyste Pranie + Higieniczna Świeżość Pralki. Czytaj więcej »
Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Węgry i Ukraina – to nowe rynki, na których Global Cosmed, producent płynów do prania i płukania Sofin, wdrożył udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Czytaj więcej »
Przeprowadzone w 2022 roku globalne badanie na temat zachowań konsumentów wykazało, że łącznie 79% ankietowanych chciałoby w 2023 roku wieść bardziej zrównoważone życie. Zielone zmiany widoczne są także w branży kosmetycznej. Czytaj więcej »
Firma Joanna, która od dekad specjalizuje się w pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji włosów, to wielkie doświadczenie i... zawsze młody duch. Dowód? Gumowy żel, pasta, serum oraz spray ochronny do włosów z serii Niezłe Ziółko – z unikatową formułą wykorzystującą wyciąg z konopi i olej konopny. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...